+8
  • Tervező:

    Ligeti Pál
  • Építés éve:

    1927
  • Építő:

    nincs adat
  • Épület funkciója:

    lakóház
  • Nyitva tartás:

    SZOMBAT-VASÁRNAP 10:00–18:00
  • Kutatva:

    2021
  • Helyrajzi szám:

    24964
  • Fotó:

    Bodor-Nagy Edit
  • Fotó:

    Jobb Tímea
  • Kutatás:

    Dombovári Márton
  • Önkéntesek:

    Szita Barbara, Patainé Kurunczi Erzsébet

Leírás

Sajnos ennek a bejegyzésnek csak Amerikai Angol nyelvű változata van. A megtekintő kényelméért az alábbi tartalom alternatív nyelven jelenik meg. Rákattinthat a linkre az aktív nyelv módosításához.

The six-storey building is characterized by simple and clean forms. Modernity was already having an effect on Ligeti’s architecture by that time. Originally, it was owned by 7 families, who had not returned after the war. Currently, it has 60 flats and is nicely maintained, located in the street of antique shops.

A ház programjai